Realizacja projektu WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI HENSFORT W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ

Informujemy, że HENSFORT Sp. z o.o. zrealizował projekt pn. "Wzrost konkurencyjności spółki hensfort w wyniku wdrożenia strategii wzorniczej” wspófinansowany w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia 2014-2020, osi priorytetowej i przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.4 wzór na konkurencję II etap.

Nazwa Beneficjenta: HENSFORT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Nazwa projektu: WZROST KONKURENCYJNOŚCI SPÓŁKI HENSFORT W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ

Cel projektu: Celem głównym projektu jest podwyższenie konkurencyjności przedsiębiorstwa HENSFORT na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW.

  • Przedmiotowy projekt umożliwia spółce HENSFORT osiągnięcie następujących efektów:
  • Zaprojektowanie i wdrożenie nowej linii dodatków barierowo-osłonowych uzupełniających ofertę stolarki okiennej;
  • Zaprojektowanie i wdrożenie nowego produktu - systemu otworowo-elewacyjnego;
  • Odświeżenie marki HENSFORT w odniesieniu do nowych produktów;
  • Rozwój firmy HENSFORT i wzmocnienie pozycji rynkowej;
  • Uporządkowanie wewnętrznych procedur wspierających procesy wzornicze, produkcyjne i sprzedażowe.

Całkowita wartość projektu: 6 167 731,68 PLN,

Wartość kosztów kwalifikowanych: 5 014 416,00 PLN,

Dofinansowanie projektu z UE: 2 997 649,60 PLN.

 

Blog
Aktualności
Rzecz Gustu

Skorzystaj z oferty naszego sklepu RZECZ GUSTU i udekoruj swój dom! Sztukateria, farby, dekoracje. Z hasłem HENSFORT uzyskasz 10% zniżki na wszystkie produkty!

rzeczgustu.eu